Vásárlási és szállítási információk

A hétköznap 16:00-ig leadott rendeléseket igyekszünk még aznap összeállítani és átadni a futárnak, ezért nagy valószínűséggel, a házhoz szállítással kért csomagot már a következő munkanapon kézbesítheti szerződött partnerünk, a GLS futárszolgálat és az MPL.

A pénteken 13:00 után és hétvégén leadott rendelések hétfőn kerülnek feldolgozásra, ezért a csomagok várható érkezése házhoszszállítás esetén a keddi nap. Hétvégén nem szállítunk ki csomagot.
Esetleges csúszás a megterhelt ünnepi vagy promóciós időszakokban előfordulhat, ahogy az időjárási viszonyoktól függően is változhat a kiszállítás napja.

A sikeres szállítás érdekében kérnénk a pontos cím megadását
(irányítószám, város, utca, szám, emelet, ajtó). A rendelés leadásakor a
megjegyzés mezőbe írhat a futár számára olyan információt, amely megkönnyíti a
kézbesítést (kapucsengő, bejárat…), ill. megjegyzést az időintervallumról,
amikor át tudja venni a csomagot. Mi ezeket az információkat továbbítjuk a
futárszolgálatnak, azonban azok teljesítéséért felelősséget nem tudunk
vállalni.

A rendelésed GLS házhoz szállítással, valamint GLS és MPL csomagpontra és automatába is kérheted!

Szállítás díj:
A 15.000 Ft alatti megrendelések házhoz szállítási díja 1500 Ft, csomagpont és csomag-automata választása esetén 990 Ft.
15.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a szállítás

Mikor érkezik meg pontosan a csomagod?
A rendelés pontos érkezéséről a GLS futárszolgálattól érkező e-mail értesítőben megadott szállítási adatok alapján tudsz informálódni.

Figyelem! Az MPL  posta pontos szállítás kiválasztása esetén a szállítási idő 3-4 munkanap is lehet!

Külföldi szállítás érdekel?
Vedd fel velünk a kapcsolatot az info@xxlhair.hu e-mail címünkön.

A weboldalunkon megvásárolni kívánt termékek árát kétféle módon tudod kiegyenlíteni:

  • Utánvét ( rendelésed értékét a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is kiegyenlítheted)
  • SimplePay bankkártyás fizetés online

Külföldi megrendelés esetén átutalással tudsz fizetni, ha írsz nekünk valamelyik elérhetőségünkre. 

Elektronikus számlát állítunk ki a papír helyett, mert szeretjük a természetet!

Minden weboldalunkon keresztül leadott megrendelésről automatikus visszaigazoló e-mail-t küldünk, amennyiben az adatok kitöltésekor az e-mail cím helyesen szerepelt. Egyes levelező rendszerek, mint például freemail, citromail sajnos levélszemétként kezelik ezeket a visszaigazolásokat, így ha nem kaptál e-mail-t, kérjük ellenőrizd “spam” és “promóció” mappádat is. Ha egyáltalán nem kaptál értesítést, kérjük érdeklődj az info@xxlhair.hu e-mail címünkön.

A megrendelt termékek végösszegéről elektronikus számlát állítunk ki, melyet szintén a megadott e-mail címre küldünk el Neked.

Az online bankkártyás fizetés sikertelensége esetén a rendelési adatok nem érkeznek be hozzánk, ezért kérjük próbáld meg újra leadni a rendelésed, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot az info@xxlhair.hu e-mail címen.

A kampányok ideje alatt megnövekedett rendelések száma miatt előfordulhat, hogy a kiszállítás ideje meghosszabbodik 1-2 munkanappal.

Fontos felhívás a CSOMAGAUTOMATÁK nyári használatáról!

Kérjük, hogy a nyári hónapokban a szállítási mód kiválasztásakor vegyék figyelembe, hogy a csomagpontokban elhelyezett automaták esetenként szabadtéren találhatóak, így fokozottan ki vannak téve a magas hőmérsékletnek. Ez az expozíció befolyásolhatja a termékek minőségét.

Ennek következtében nem tudunk felelősséget vállalni a hőmérséklet ingadozása miatt bekövetkező minőségromlásért, amikor a termékeket kültéri csomagautomatába kérik. Megértésüket köszönjük, és javasoljuk olyan szállítási lehetőségek választását, amelyek csökkentik ezt a kockázatot